Saturday 5 October 2013

RANDOM~~

Assalammualaikum~~


haaaa...dari tadi balik2 je dari keluar minum dengan family,terus on pc sebab nak kena update blog ni.
dari tadi sampai la sekarang...dalam lebih kurang 4 jam da tercongok je kat pc ni, baru 2 entry je dapat update???!!alahai nadzirah,awat hang ni lembap sangat doii?

nak dijadikan cerita...sebelum kita nk update pasal blog kita, saja jela nak cari idea dengan membaca blog2 blogger yang terkenal.konon la nak cari idea menulis kan..konon la kan.konon je la..konon konon jek...haa dah,last2 melayan membaca gosip2 artis sampai kesudah ni. itu sebab da pat 2 entry je sekarang..sob3

bukan apa..kita ni baru perasan,blogger2 yang terkenal ni nak sedapkan penulisan mana la ada guna bahasakan diri dia "kau" "aku"..semuanya ada gelaran masing2 kan. abang nara lah, keknis la dan lain2 lagilah.itu baru style!
jadinya..untuk membuatkan diri ni berstyle setanding dengan blogger2 yang lain..maka dengan secara rasminya, saya pun nak la juga rasa setanding.mulai sekarang no way kau aku aku kau kau dan aku dan aku dan kau lagi ok.ok jom start sekarang!

untuk entry yang seterusnya, apa yang patut Nanad kongsikan yerk?pasai diri Nanad kah?pasal isu bini mat yo kah?ke tentang segala yang Nanad suka?

what???"Nanad"?? *muntah**muntah**muntah* sila jangan geli..ini hanyalah percubaan sahaja.hahaha


iyerrr...iyerrr..saya tahu anda semua sedang ketawakan saya..keh3..macam ni la kan rupo nya?

No comments:

Post a Comment